- Tirsdag, 23. august 2011

Malthe F., Jacob, Malthe J., Thomas og Lasse.

Rasmus, Marcus, Gustav, Mathias og Nicolas.
Så blev fodboldsæsonen for U7 Drenge skudt i gang med træning søndag den 14. august på Støvring Stadion.
Ti drenge tog til Øster Doense og deltog i et stævne, som var planlagt i forbindelse med den lokale byfest.
Drengene spillede nogle gode kampe, og sluttede af med medaljeoverrækkelse.

