Malthe F., Jacob, Malthe J., Thomas og Lasse.

Rasmus, Marcus, Gustav, Mathias og Nicolas.

Så blev fodboldsæsonen for U7 Drenge skudt i gang med træning søndag den 14. august  på Støvring Stadion.
Ti drenge tog til Øster Doense og deltog i et stævne, som var planlagt i forbindelse med den lokale byfest.
Drengene spillede nogle gode kampe, og sluttede af med medaljeoverrækkelse.


e-max.it: your social media marketing partner