- Torsdag, 18. oktober 2012

Veronica Nicolajsen på Nanna. Victoria Nicolajsen er trækker.

Rebild Sportsrideklub afholdte lørdag den 6. oktober for første gang indendørs stævne, efter udvidelsen af hallen i april 2012 blev en realitet.
De to unge og ihærdige medlemmer Stine Ravn og Emilie Kollerup Sørensen stod i spidsen for stævnet, som denne gang udelukkende var for klubbens medlemmer, for at give mulighed for at selv de mindste kan få lov at starte.
Der var næsten 80 starter, og mange af starterne i såvel spring som dressur var med trækker eller oplæser. Blandt de mindste, var der flere som startede stævne for første gang. Der var rigtig god opbakning fra klub-medlemmer, forældre og ikke mindst bedsteforældre, og det blev en rigtig hyggelig dag på rideskolen.

