- Torsdag, 13. december 2012

Efter løbeturen blev der hygget.
STØVRING: Mandag den 3. december afholdt Støvring Løbeklub juleafslutning for medlemmerne.
Efter en løbetur på ½ time, var der varm suppe, gløgg, æbleskiver og julehygge for de godt 30 fremmødte.
Selvom det var en afslutninge på denne sæson, vil de fleste nok fortsætte med at løbe resten af vinteren.

