- Torsdag, 13. december 2012
Suldrup Petanque af holdt tirsdag den 4. december juleafslutning med planlagt turnering på banerne, men vejret kom på tværs.

Medlemmer var mødt i nissekostume.

I den varme hytte blev der julehygget.
SULDRUP: 32 festligt klædte medlemmer i nissekostume mødte op ved juleafslutningen. Her fik man serveret gløgg og æbleskiver, og så blev der ellers hygget i hytten med julesange, og ligeledes blev der udloddet præmier.
I dagens anledning var hyttet varmet op og pyntet med gran og dekorationer.
En familie bestående af mor, far og nissebarn kom i kane. Desuden kom en gammel nisse, som skulle optræde for en børnehave, men denne fandt kun ”gamle nisser”, som han sagde. Det er dejligt, når folk tager en sådan opfordring seriøs.
Udvalget håber på bedre vejr, hvor der kan spilles petanque ind imellem.

