STØVRING: Støvring Pensionistforening afholdt tirsdag den 23. april koncert i Stubhuset med Aalborg Pensionistorkesters 21 mandsstore orkester og med Per Iversen og Per Lilholt som solister.
Og det blev en af de helt store arrangementer, med deltagelse af 158 musikglade  pensionister.
Der blev spillet musik fra næsten hele verden, men også wienerklassisk stil og  operettetoner fyldte lokalet.
Efter koncerten blev orkestret hyldet med stående bifald, så det var en rigtig god dag.
Slutteligt takkede formanden for det første halve år.


e-max.it: your social media marketing partner