- Onsdag, 27. februar 2013

Flemming Møller Mortensen blev indstillet til genvalg til folketinget.
Der var igen stort fremmøde da Socialdemokraterne i Rebild Øst afholdt ordinær generalforsamling den 14. februar 2013.
Udover borgmesterkandidat Morten Lem deltog også Allan Busk, regionsrådsmedlem og næstformand i 3F, og 1. viceborgmester Helle Astrup.
Søren Nielsen blev genvalgt på posten som kasserer. I bestyrelsen skete der en enkelt udskiftning idet sekretær Keld Jørgensen ikke genopstillede. Ind kom istedet Mette Busk. Den samlede bestyrelse ser således ud: Formand Hanne Koch, kasserer Søren Nielsen, uddannelsessekretær Jesper Lunøe, Allan Riise, Ulla Jæger og Flemming Nørgård.
Herudover blev der nyvalgt en suppleant, Christian Juhl Nielsen, der sammen med de to andre genvalgte suppleanter, Carl Erik Olesen og Preben Sørensen, også deltager i bestyrelsesmøderne.
Generalforsamlingen indstillede medlem af folketinget Flemming Møller Mortensen til genvalg.
Allan Rank blev enstemmigt indstillet som kandidat til regionsrådet.
Til det kommende kommunal valg i november 2013 er der indtil videre tre kandidater fra Rebild Øst, Jesper Spelth Lunøe, Allan Busk og Henrik Christensen.

