- Onsdag, 7. august 2013
SULDRUP: Søndag den 28 juli var Suldrup husmoderforening på udflugt.
Bussen startede med at køre til Borgvold i Viborg, hvor man spiste den medbragte frokost i parken. Derefter kørte bussen videre til Energimuseet ved Tange sø, hvor man fik eftermiddagskaffe, som man kunne nyde i det dejlige vejr, og hvor der var meget at se og høre på.
Turen afsluttedes med aftensmad på Simested kro.
De 31 deltagere havde alle en rigtig god dag med gode oplevelser, snak og hygge og et meget fint vejr.

