Valgkampen til byrådsvalget er nu for alvor slået i gang. Derfor har Venstres borgmesterkandidat, Gert Fischer, sat alle sejl til både i de trykte og sociale medier.
- Det vigtigste for mig er, at alle borgere føler, at politikere er tilgængelige, at der er mulighed for dialog og at man som borger og vælger bliver hørt. Derfor har jeg bl.a. lanceret min nye profil på Facebook, hvor jeg gerne vil invitere alle borgere der har interesse i lokalpolitik, til at følge med, udtaler Gert Fischer.
Venstres spidskandidat mener, at det naturligvis er den personlige kontakt, der er mest nærværende, hvorfor han naturligvis vil deltage i alle de arrangementer rundt om i kommunen, som kalenderen kan rumme.
- Det er dog erfaringen fra sidste valg, at borgerne søger mere og mere information elektronisk frem for at deltage i traditionelle vælgermøder, hvorfor det er helt naturligt, at jeg selvfølgelig også skal være tilgængelig på Facebook, fortsætter Gert Fischer.
- Alle, der søger om venskab og skriver til mig, vil få svar, og selvom bølgerne kan gå højt i debatten, er det vigtigste, at dialogen er tillidsskabende, åben og lyttende, så bliver resultaterne altid meget bedre, slutter Gert Fischer


e-max.it: your social media marketing partner