Ø. HORNUM: Fredag den 23. august er der linet op til fodboldfest på Øster Hornum stadion, når begge klubbens seniorhold spiller hjemmekamp.
For første gang i 30 år er klubbens førstehold i serie 3, og holdet kom fremragende fra start med en 2-0-sejr over St. Restrup i weekenden.
Grillen bliver tændt, så der er lagt op til en hyggelig aften på Øster Horum stadion.


e-max.it: your social media marketing partner