Det er sjovt at puste sæbebobler.

Det blev en rigtig god dag for børn og voksne.

Frokosten bestod af ”edderkopper” .

STØVRING: Onsdag den 8. maj 2013 fejrede Mandagslopperne, fra den kommunale dagpleje, Dagplejens Dag på Porsborgvej 6, hvor der var telt i haven.
Alle børn og dagplejere mødtes fra morgenstunden. Vejret var rimeligt fra morgenstunden, men inden ret længe begyndte det at regne, og det gjorde det indtil over frokost.
Men regnen kunne ikke ødelægge dagen – alle fik regntøj på, og så gik man i gang.
I løbet af dagen fik man besøg fra dagplejekontoret. Dagen bød også på flere aktiviteter, bl.a. at puste sæbebobler.
Ved frokosttid blev der serveret en menu, som var  ”edderkopper” - gulerods- og aurkestave.
Efter middagssøvnen blev børnene afhentet af forældrende og de, som havde lyst, kunne få en kop kaffe.


e-max.it: your social media marketing partner