Glimt fra Blå-mandagsturen til Tyskland.

Efter veloverståede konfirmationer tog alle konfirmander fra Veggerby, Suldrup og Sønderup på fælles Blå-mandagstur til Tyskland.
Turen bød på masser af hygge og sjov, ligesom der blev Blå-mandags-shoppet i både Flensborg og Slesvig. I Slesvig blev der også tid til besøg i den flotte domkirke, inden bussen kørte videre til vandrehjemmet, hvor den stod på aftenhygge og en lille smule nattesøvn, inden tirsdagens program og grænsehandel, hvor der blev købt masser af slik og sodavand, før turen gik til Himmerland igen.
Traditionen med Blå-mandagstur til Tyskland går tilbage til sidst i 1980’erne og er en rigtig hyggelig måde at runde konfirmationsforløbet af på.


e-max.it: your social media marketing partner