SULDRUP: Suldrup Skoles 9. årgang drager afsted til København på lejrskole mandag den 5. september sammen med lærerne Mette Larsen og Mette Gaardlund.
Der er meget på programmet, og især fagene fysik og dansk er i fokus. Dong Energy og Tivoli har et samarbejde omkring fysikdage, og det er så heldigt, at det falder sammen med elevernes besøg, så der venter spændende opgaver i Tivoli  og fysik på en ny måde.
På Glyptoteket får eleverne mulighed for at arbejde med ældre kunst og litteratur, som er ét af de emner, man skal arbejde med ifølge de opstillede mål fra Undervisningsministeriet. Her kan det opleves ’live’ - en spændende mulighed.


e-max.it: your social media marketing partner