- Tirsdag, 30. april 2013
Ø. HORNUM: Øster Hornum Pensionistforening tager på udflugt onsdag den 15. maj.
Man kører fra Birkehøj Ældrecenter, hvorefter turen - gennem det forårskønne landskab - går til Jesperhus Blomsterpark.
I parken skal man nyde de dejlige blomster, og der skal indtages en frokostbuffet.
Efter eftermiddagskaffe kører alle tilbage til Øster Hornum.

