- Onsdag, 13. februar 2013

Louise Møller Nielsen og Debbie.
Louise Møller Nielsen og Debbie fra Rebild Sportsrideklub var fredag den 1. februar 2013 på Vilhelmsborg i Aarhus og ride to klasser til indendørs danmarksmesterskab for ponyer, dog ikke i mesterskabsklasserne, men der var under DM-stævnet blevet oprettet nogle stilspringningsklasser for C-stævneryttere, hvor det var landstræneren, der dømte klasserne.
Hvis man var fejlfri, fik man en flot og anderledes roset, og samtidig gav landstræneren karakterer for ridtene og gode råd til, hvad man kunne forbedre i sin ridning.
Louise og Debbie startede LA** med en flot nulrunde, hvor det dog kneb lidt med tempoet. Så havde de en lille pause, hvor der blev tid til at se de andre ride, inden det var tid til anden klasse. Her startede Louise og Debbie deres første MB* sammen, hvor de fik en enkelt bom og dermed fire fejl. Ekvipagen fik fra landstræneren nogle gode og brugbare råd, som der skal trænes videre med på ridecentret i Støvring.

