- Tirsdag, 14. maj 2013

Flaget gik til tops, og ØHI tennis er klar til en ny sæson.
Ø. HORNUM: Søndag den 28. april gik flaget igen til tops på tennisbanerne i Øster Hornum. Fremmødet til standerhejsningen var den faste kerne af spillere.
Udvalget var selvfølgelig glade for at se stamkunderne, men vil også gerne have nye spillere.
Onsdag den 8. maj blev der igen afholdt ambassadørtennis. To sprudlende tennistrænere fra Jysk Tennis Union mødte op og underviste otte topmotiverede motionister i to timer. Derefter var der hygge ved grillen.

