- Onsdag, 6. november 2013
Støvring Y’s Men’s Club udbyder i år ”Rebildjulemærket”, og som tidligere år er det vintermotiver fra Rebild kommune.
Overskuddet går til børn og unge, lokalt og internationalt hjælpearbejde, bl.a. bekæmpelse af malaria i samarbejde med Unicef (FN).
Klubben håber derfor igen i år på et godt salg, så sat godt imod det lokale julemærke.

