SULDRUP: Suldrup Husmoderforening skal torsdag den 18. april besøge det lokale gartneri ”Floragreen”.
På rundvisningen ser man  alle sommerblomsterne og kan få ny inspiration til krukkerne og haven.
Efter rundvisningen drikkes der kaffe i gartneriet.


e-max.it: your social media marketing partner