SULDRUP: Suldrup Borger og Erhvervsforening arrangerer i år Sankt Hans fest ved ”Bette-søen” i Suldrup søndag den 23. juni.
Båltaler i år er den nye formand for IK Frem, Henrik Brandt.
Desuden er der underholdning for børn, bl.a. FDF, som laver snobrød m.m., og man kan købe Sankt Hans-menu til rimelige priser.


e-max.it: your social media marketing partner