- Onsdag, 30. januar 2013

Fra venstre: Nicolai W. Jensen, Mads Nielsen, Tobias Kajgaard og Jacob Carlsen.
Der er højsæson på badmintonbanerne, og ved et badmintonstævne i Langholt (DGI-stævne) den 20. januar 2013 kunne Nicolai W. Jensen, U13 B, Støvring, vende hjem med en førsteplads i både single og double.
I single skulle der fire kampe til før sejren var i hus. Alle kampe undtagen en blev vundet i andet sæt.
I double spillede Nicolai med Mads Nielsen (Aars), og efter to kampe var sejren hjemme. Begge kampe blev vundet i andet sæt.
Nicolai rykkede samtidig en række op og er nu U13 A spiller.

