Støvring Pensionistforening skal besøge Enghøj kirke i Randers.

STØVRING: Støvring Pensionistforening kører tirsdag den 10. september på årets sidste udflugt, som går til Randers, hvor man skal besøge den nye Enghøj kirke, som blev bygget for få år siden. Her får deltagerne en rundvisning af præst Alice Pedersen
Bussen kører herefter til Fjorgården, hvor der drikkes eftermiddagskaffe. Efterfølgende kører bussen en lille tur langs Randers Fjord, hvor der er rigtig kønt.
Ad omveje kører man mod Sønderup forsamlingshus, hvor aftensmaden spises, og turen går derefter hjemad.


e-max.it: your social media marketing partner