- Torsdag, 13. december 2012

De stolte spillere med medaljen om halsen.
Lørdag den 8. december deltog Støvring U8 drenge med to hold til Sportsmaster Cup i Vebbestrup.
Alle 14 drenge var mødt kampklare op og var meget spændte på dagen. Begge hold fik nogle gode og tætte kampe, hvor det både blev til sejre, nederlag og uafgjorte kampe.
Det var et velafviklet stævne, og drengene var glade og trætte, da de gik hjem fra stævnet med medaljer om halsen og et stort smil på læberne.

