- Tirsdag, 14. maj 2013

Der blev bagt pandekager på bålet.


STØVRING: Så blev det atter dagen, hvorpå dagplejerne i hele landet kunne fejre Dagplejernes dag.
Gruppen Musvitterne samt Bettina fra Bambierne med børn marcherede onsdag formiddag gennem byen. Klapvognene var pyntet med grene fra en nyudsprunget bøg samt med farverige balloner. Ved stationen mødtes de med dagplejere fra gruppen Tusindben.
Efter en hyggelig gåtur, vendte gruppen tilbage deres opholdssted, FDF-huset på Mosbækallé i Støvring. Her fik dagplejerne - trods regnvejr - sat gang i bålet. Der blev bagt pandekager, som de små med stor fornøjelse guffede i sig.
Efter en dejlig dag med gåtur, lækker mad og masser af regndans var tiden kommet til en lille lur. Børn og dagplejere havde en rigtig dejlig dag.

