- Tirsdag, 30. oktober 2012
Vinderen af kommunemesterskabet i innovation er kåret, og det blev virksomheden Liftup ApS. Forleden blev direktør Flemming Eriksen overrasket med blomster, gaver og lykønskninger.

Anny Winther og Flemming Eriksen.

Erik Rauff (tv) og Flemming Eriksen.
STØVRING: Den glædelige nyhed blev overbragt af borgmester Anny Winther og direktøren for Business Park Nord, Erik Rauff. Som Rebild kommunes ambassadør i konkurrencen, har Erik Rauff været med til at udpege de tre deltagende virksomheder i Rebild.
Tag fat på Innovation
Dysten om titlen som den mest innovative virksomhed i Nordjylland sætter fokus på nytænkning i det nordjyske erhvervsliv med konkurrencen ”Tag fat på innovation - fordi det betaler sig!”.
Konkurrence løber som en stafet gennem hele Nordjylland, og hen over efteråret bliver der kåret en vinder i hver af de 11 nordjyske kommuner.
Liftup ApS - som fremstiller og sælger hjælpemidler til handicappede og til personer med reduceret mobilitet - skal nu repræsentere det kommunale erhvervsliv i en stor regional finale den 4. december.

