- Onsdag, 21. august 2013
VEGGERBY: Som noget helt nyt i Veggerby Sogn, vil der nu blive etableret et mandskor med tilknytning til Veggerby Kirke. Der er øveaften med indlagt kaffepause hver torsdag i kirken, og repertoiret til være meget alsidigt, så der bliver noget for enhver smag.
Med tiden vil der være mulighed for at medvirke ved arrangementer, koncerter, gudstjenester eller lignende.
Der kræves ingen bestemte forudsætninger - bortset fra kønnet. Alle mænd, unge som ældre, som har lyst til at synge i et muntert og hyggeligt samvær med andre, er meget velkomne.
Koret ledes af organist Inger-Marie Larsen, hvortil interesserede kan rette henvendelse.

