- Tirsdag, 18. december 2012
Af: Af Dorthe Skjødt og Henrik Heindorff Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.



”Gnisterne” havde øvet sig længe på at gå Luciaoptog.
STØVRING: Torsdag morgen den 13. december gik de største børn fra Børnehaven Bavnebakken Luciaoptog.
De store børn fra stuen, der hedder ”Gnisterne”, havde øvet sig længe både på at gå rigtigt og på sangen. Og alle klarede det så flot.
Børnenes forældre og mange bedsteforældre var mødt op for at se børnene gå Luciaoptog, og alle var meget stolte at de små poder.

