Louise Juul Pedersen på Elmholts Samba.

Louise Møller Nielsen på Debbie.

Louise Juul Pedersen og Louise Møller Nielsen har den 2.-4. august været til springderby i Aulum ved Herning. Det har været en super hyggeligt weekend med gode runder, som også gav pigerne nogle sløjfer med hjem.
Louise Juul Pedersen blev på Elmholts Samba nr. 3 i LC spring søndag, og det blev til en flot 7.-plads i pony springderbyet på Anemone.
Louise Møller Nielsen red fredag en fin fejlfri runde i ULC på Debbie. Og søndag blev de nr. 2 i LB spring. Desværre fik de en nedrivning i derby klassen.


e-max.it: your social media marketing partner