- Tirsdag, 9. oktober 2012

En flok drenge gør sig klar til aftenens første film, Lol.

Ved midnat var der pizza til alle.
SKØRPING: Fredag 5. oktober klokken 18.00 åbnede dørene til det første Bio-Marathon i Rebild Ungdomsskole. Arrangementet blev afholdt i Kino-revuen og Ungdomshuset i Skørping, og de 100 pladser i mørket blev revet væk på få dage.
- Jeg havde på fornemmelsen, at der var et marked i Rebild kommune for et event som dette, men jeg havde ikke drømt om, at interessen ville være så stor, udtaler ungdomsskoleleder, Jens Skov Jørgensen.
De unge i kommunen har selv haft indflydelse på valget af film igennem Facebook og ungdomskolens besøg i overbygningsklasserne.
Omkring midnat var der en pause, hvor de mange unge spiste pizza i Ungdomshuset, som også var åbent hele natten.

