- Onsdag, 13. marts 2013
Venstre i Støvring og Omegn afholdt tirsdag den 26. februar ordinær generalforsamling i byrådssalen, hvor godt 50 medlemmer deltog.
Formand Niels Nørøxe aflagde beretning for det forløbne år, og herefter var der valg af bestyrelsesmedlemmer og revisor.
Niels Nørøxe blev genvalgt som formand for bestyrelsen. Else Marie Kvist, Bodil Lundgren, Eva Nygaard og Kurt Danielsen blev alle genvalgt til bestyrelsen.
Der var nyvalg til bestyrelsen til Dorte Møller og Thorkild Bækkelund. Hans Jørgen Schmidt og Frede Larusen ønskede ikke genvalg.
Bestyrelsen konstituerer sig ved et efterfølgende bestyrelsesmøde.
Erling Trads og Kurt Rasmussen blev genvalgt som revisorer, og Hans Jørgen Schmidt blev valgt som suppleant.
Efter generalforsamlingen var der spørgsmål til potitikerne og efterfølgende politisk debat.

