Pensionistforeningerne Støvring, Øster Hornum  og Suldrup arrangerer en to- dages tur onsdag-torsdag den 28.-29. november til Wismar i Tyskland.
Turen går ned over grænsen  gennem Slesvig-Holsten til byen Wismar. Julemarkedets rammer er de flotte gavlhuse og rådhuset. Wismar var før i tiden én af  Tysklands vigtige skibsfarts- og handelsby, og der er mange flotte kirkebygninger.
Deltagerne skal bo på et dejligt hotel lige ud til julemarkedet på torvet, så man kan med lethed gå frem og tilbage til markedet.
Om aftenen er der dejlig middag med musik og dans på nabohotellet.
Efter morgenmaden er der  mulighed for at nyde omgivelserne ved hotellet inden bussen kører hjemad.
I byen Kroop skal man hygge sig med julemiddag,  inden indkøbspause ved grænsen.


e-max.it: your social media marketing partner