- Onsdag, 31. oktober 2012
Støving Y’ Mens Club har de sidste to år udgivet ”Rebildmærket”, som er julemærker med lokale vintermotiver fra Rebild kommune. Overskudddet fra salget går til velgørende arbejde, fortrinsvis for børn og unge.
Som noget nyt i år har man tilbudt skolerne i kommunen, at lade elever fra 6. klasse og opefter sælge mærkerne til fordel for en klassetur eller lignende, så tag godt i mod de unge mennesker, når de kommer ud og sælger.
Mærkerne bliver ligeledes solgt på julemarkeder og lignende steder fra den 1. november.

