- Tirsdag, 19. februar 2013

STØVRING: Velkommen til en sjov aften om et ellers temmelig alvorligt emne. En aften, der vil handle om de mange forhindringer for det gode samliv, som forskelle i religion kan give. En aften om håb og afmagt, om stolte mænd og snarrådige kvinder.
Filmen hedder ”Hvad gør vi nu?”, og udspiller sig i en afsides libanesisk landsby, hvor verdens religionskrige sætter det gode nabofællesskab på prøve.
Filmen har vundet publikumsprisen som foretrukne film i Toronto.

